Όχι δίαιτα: διαισθητική διατροφή
Καλέστε τώρα: 2102615284, 6974720902

Όχι δίαιτα: διαισθητική διατροφή

Αρχική / Blog / Όχι δίαιτα: διαισθητική διατροφή

Posted on: 23/09/2019

Η διαισθητική διατροφή δεν είναι δίαιτα. Δεν υπάρχουν περιορισμοί, μέτρηση θερμίδων ή θρεπτικών συστατικών, και καμία κριτική προς το φαγητό ή τον εαυτό σου.

Βγες από τη νοοτροπία της δίαιτας με την απλή διαδικασία της διαισθητικής διατροφής.

 

Η διαισθητική διατροφή δεν είναι δίαιτα.

Αντίθετα, με τον διαισθητικό τρόπο διατροφής ξαναμαθαίνεις να αναγνωρίζεις τα συναισθήματα πείνας του οργανισμού σου, και να τρως σύμφωνα με τη όρεξή σου.

 

Τα τρία βασικά σημεία του διαισθητικού τρόπου διατροφής είναι:

α) μπορείς να καταναλώσεις το φαγητό που θέλεις όταν πεινάσεις

β) τα σήματα πείνας / κορεσμού σε βοηθούν να προσδιορίσεις πότε και πόσο θα φας

γ) το φαγητό καλύπτει τη βιολογική σου ανάγκη για ενέργεια και δεν γίνεται για συναισθηματικούς λόγους.

 

Έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Οχάιο, επαλήθευσε αυτούς τους τρεις παράγοντες, υποστηρίζοντας την εγκυρότητά τους. Διαπίστωσε επίσης ότι οι τα άτομα που έτρωγαν διαισθητικά είχαν πιο φυσιολογικό βάρος αλλά και μια πιο υγιή σχέση με το φαγητό και το σώμα τους.

 

Τα παρακάτω θα σε καθοδηγήσουν να υιοθετήσεις έναν πιο διαισθητικό τρόπο διατροφής:

 

Βγες από τη νοοτροπία της δίαιτας και σταμάτα να βάζεις ταμπέλες στα τρόφιμα ως «υγιεινά» ή «ανθυγιεινά». Είσαι ελεύθερος/η να τρως αυτό που επιθυμείς όποτε πεινάς.

Άκου την πείνα σου και φάε σύμφωνα με την όρεξή σου. Αν συνεχίζεις να πεινάς μετά από ένα γεύμα, τότε συνέχισε να τρως. Όταν νιώσεις ικανοποίηση, μπορείς να σταματήσεις. Παρομοίως όταν δεν πεινάς, δεν χρειάζεται να πιεστείς να φας κάτι.

Κάνε σύμμαχό σου το φαγητό και το σώμα σου.

Απόλαυσε το φαγητό σου. Απόλαυσε αυτό που τρως, είτε είναι λαχανικό, είτε γλυκό. Δώσε σημασία σε κάθε σου γεύμα, καταλαβαίνοντας τι και πόσο τρως.

Όταν αισθάνεσαι ότι τρως για συναισθηματικούς λόγους, αναγνώρισε και αγκάλιασε τα συναισθήματα σου.

Σεβάσου και αγάπα το σώμα σου! Αυτό περιλαμβάνει τις πρακτικές αυτοφροντίδας και την άσκηση.

Δώσε προτεραιότητα στην υγεία σου - ψυχικά, πνευματικά και σωματικά.

Ζήσε σαν να αγαπάς τον εαυτό σου, σαν να αναγνωρίζεις την αξία σου, σαν να σε εκτιμάς. Μέχρι αυτά να γίνουν πράξη!

 

 Στον διαισθητικό τρόπο διατροφής - δεν θα είσαι πάντα τέλειος, θα αμφιβάλλεις, θα αγωνίζεσαι, μπορεί να μπεις στον πειρασμό να ξανακάνεις δίαιτα. Εμπιστεύσου τη διαδικασία και θυμήσου ότι

η υγεία και η ευτυχία σου είναι πιο σημαντικά από ένα νούμερο στη ζυγαριά.

 

Γεια, είμαι η Ναταλία!

Είμαι Διαιτολόγος - Διατροφολόγος και στόχος μου είναι να σε παροτρύνω, να σε κινητοποιήσω και να σε εκπαιδεύσω σε μια αλλαγή στάσης ζωής... Δοκίμασε μαζί μου!