Καλέστε τώρα: 2102615284, 6974720902

Longevity Way Blog - θρεπτικά συστατικά

Αρχική / Longevity Way Blog

Ω-3 λιπαρά οξέα: Το καλό λίπος

Τα ω-3 λιπαρά οξέα φαίνεται να έχουν πολλαπλά οφέλη για την υγεία. Μελέτες δείχνουν ότι βοηθούν στη μείωση του κινδύνου των καρδιακών παθήσεων. Επίσης  δρουν προστατευτικά στα συμπτώματα της κατάθλιψης, της άνοιας, του καρκίνου και της αρθρίτιδας.

Μάθε περισσότερα

5 σημαντικά θρεπτικά συστατικά για χορτοφάγους και από που θα τα πάρουμε

Ανεξάρτητα από την κατηγορία του χορτοφάγου στην οποία ανήκετε, είναι σημαντικό να καταναλώνετε μια ποικιλία από δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα, λαχανικά, όσπρια, ξηρούς καρπούς και σπόρους.

Μάθε περισσότερα

Η μεγάλη διατροφική αξία της κινόα

Η κινόα έχει ήδη ξεχωρίσει ως τρόφιμο με υψηλή θρεπτική αξία με αντιοξειδωτικά και αντιφλεγμονώδη οφέλη και όχι μόνο.

Δείτε τα εδώ...

Μάθε περισσότερα

5+1 λόγοι για να φάμε…φιστίκια Αιγίνης

Τα ακριβά αρώματα μπαίνουν σε μικρό μπουκαλάκι. Τα φιστίκια Αιγίνης έχουν θεωρηθεί ευεργετική τροφή για την υγεία για αιώνες από τις κοινωνίες σε όλο τον κόσμο. 

Αποτελούν πηγή πολλών απαραίτητων...

Μάθε περισσότερα

Δυσανεξία στη λακτόζη-5 συμβουλές για να απολαύσετε τα γαλακτοκομικά

Εάν έχετε δυσανεξία στη λακτόζη, ίσως θα σκέφτεστε ότι δεν μπορείτε να καταναλώσετε γαλακτοκομικά!

Αλλά η αλήθεια είναι ότι με λίγη βοήθεια μπορείτε...

Μάθε περισσότερα

Τα μεγάλα οφέλη του λιναρόσπορου

Αν και τόσο μικρός, ο λιναρόσπορος έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία όπως τη μείωση της χοληστερόλης, τη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα, τη μείωση της απώλειας οστικής μάζας κα. 

Συγκεκριμένα, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε:

Μάθε περισσότερα

Τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγονται στον διαβήτη τύπου ΙΙ

Ο διαβήτης απαιτεί καθημερινή προσοχή και σωστή διαχείριση που περιλαμβάνει την παρακολούθηση του σακχάρου στο αίμα, την κατανάλωση μιας υγιεινής διατροφής, την άσκηση και φυσικά την προσοχή σε τυχόν επιπλοκές με την καρδιά, τα μάτια, και άλλα όργανα.

Μάθε περισσότερα

Είναι η σόγια στην πραγματικότητα επικίνδυνη για την υγεία μας ;

Η κατανάλωση προϊόντων σόγιας παρέχει οφέλη στην υγεία, αλλά πολλά από αυτά έχουν αποδειχθεί ότι δεν είναι τόσο ευεργετικά, όπως πίστευαν παλαιότερα, σύμφωνα με πολλές πρόσφατες έρευνες.

Είναι η σόγια ασφαλής; 

Μάθε περισσότερα

Πως να μειώσετε την πρόσληψη νατρίου στη διατροφή σας;

Αντίθετα με το τι πιστεύεται,  η χρήση της αλατιέρας  δεν είναι η κύρια αιτία της μεγάλης πρόσληψης νατρίου στη διατροφή μας.

Στην πραγματικότητα, πάνω από το 75% του διαιτητικού νατρίου προέρχεται από...

Μάθε περισσότερα

Μπορεί η διατροφή να συμβάλλει στην πρόληψη του καρκίνου;

Η σύνδεση μεταξύ της διατροφής και του καρκίνου είναι πολύπλοκη επειδή η διατροφή μας αποτελείται από πολλά διαφορετικά τρόφιμα και θρεπτικά συστατικά.

Πολλά από αυτά θα μπορούσαν να επηρεάσουν τον κίνδυνο καρκίνου.

Μάθε περισσότερα