Καλέστε τώρα: 2102615284, 6974720902

Blog - μακροζωία

Αρχική / Blog

Τα καλύτερα τρόφιμα για να ενισχύσετε το ανοσποιητικό σας

Η ισορροπημένη πρόσληψη των απαραίτητων θρεπτικών συστατικών μέσω της διατροφής είναι το κλειδί για την προστασία από ασθένειες και λοιμώξεις.

Δείτε ποια τρόφιμα αλλά και συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά ενισχύουν το ανοσοποιητικό:

Μάθε περισσότερα

Ω-3 λιπαρά οξέα: Το καλό λίπος

Τα ω-3 λιπαρά οξέα φαίνεται να έχουν πολλαπλά οφέλη για την υγεία. Μελέτες δείχνουν ότι βοηθούν στη μείωση του κινδύνου των καρδιακών παθήσεων. Επίσης  δρουν προστατευτικά στα συμπτώματα της κατάθλιψης, της άνοιας, του καρκίνου και της αρθρίτιδας.

Μάθε περισσότερα

Ζωή μέχρι τα 100; Είναι τα τρόφιμα ζύμωσης η απάντηση;

Φαίνεται να υπάρχει σύνδεση μεταξύ της καθημερινής κατανάλωσης τροφίμων ζύμωσης και της μακροζωίας και υψηλής ποιότητας ζωής.

Δείτε πως να εντάξετε τα τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση στο καθημερινό διαιτολόγιο...

Μάθε περισσότερα

Οι θεραπευτικές ιδιότητες της κανέλας στο διαβήτη τύπου ΙΙ

Οι έρευνες για τις ιδιότητες της κανέλας δείχνουν πιθανή χρήσιμη φαρμακευτική δράση στη θεραπεία του διαβήτη.

Μάθε περισσότερα

Η μεγάλη διατροφική αξία της κινόα

Η κινόα έχει ήδη ξεχωρίσει ως τρόφιμο με υψηλή θρεπτική αξία με αντιοξειδωτικά και αντιφλεγμονώδη οφέλη και όχι μόνο.

Δείτε τα εδώ...

Μάθε περισσότερα

Κανέλα Κεϋλάνης vs Κάσια

Η κανέλα Κεϋλάνης και η κάσια είναι συναφή μπαχαρικά και μοιράζονται πολλά χαρακτηριστικά όπως τη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα.  

Αυτό που τις διαφοροποιεί είναι το περιεχόμενο στην κουμαρίνη τους...

Μάθε περισσότερα