!DOCTYPE html> Διατροφή στη Μητρότητα
Καλέστε τώρα: 2102615284, 6974720902

Διατροφή στη Μητρότητα

Αρχική / Υπηρεσίες / Διατροφή στη Μητρότητα

Βρες υποστήριξη με τη διατροφή στο θηλασμό, στην εισαγωγή στερεών, και ξεπέρασε με το μικρό σου την επιλεκτικότητα στα τρόφιμα.

 

Εμείς οι γυναίκες μπαίνουμε στη μητρότητα με την ίδια αποφασιστικότητα και δύναμη που έχουμε στην υπόλοιπη ζωή μας.

Αυτό είναι αλήθεια. Όμως μια άλλη αλήθεια είναι ότι:

Οι μαμάδες χρειάζονται άλλες μαμάδες.

Εάν είσαι ήδη μαμά, ίσως το γνωρίζεις ήδη.

Αλλά αν είσαι νέα μαμά, περιμένεις ή σχεδιάζεις να γίνεις το να λαμβάνεις βοήθεια από άλλες μαμάδες είναι ένα από τα καλά κρυμμένα μυστικά της μητρότητας.

Όλες γνωρίζουμε ότι η μητρότητα είναι ένα ταξίδι. Ένα δώρο.

Αλλά μπορεί να είναι παράλληλα μοναχική, τρομακτική, αβέβαιη και τόσο δύσκολη κατά καιρούς. Κάτι που κατάλαβα μόνο όταν έγινα και εγώ η ίδια μητέρα.

Χρειάζεσαι άλλες μητέρες να σε καταλαβαίνουν. Να σου δίνουν δύναμη, υποστήριξη, ενσυναίσθηση, απόψεις, ιστορίες, διαβεβαιώσεις, γέλιο και αγάπη.

Να καταλαβαίνουν πραγματικά τι ζεις κάθε μέρα και να σε βοηθήσουν με τρόπο που κανείς άλλος δεν μπορεί.

Σα νέα μαμά ζήτησα βοήθεια και μου δόθηκε. Δεν φοβήθηκα να το κάνω. Ήταν ότι καλύτερο έκανα για εμένα, το παιδί μου αλλά και όλη τη δυναμική της οικογένειας.

 

Παρακάτω θα βρεις τους τρόπους που μπορώ να σε υποστηρίξω κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού:

Αν είσαι νέα μαμά

Αν θηλάζεις ή αντλείς με θήλαστρο

Αν ξεκινάς την εισαγωγή στερεών στο μωρό σου

Αν είσαι μαμά μικρού παιδιού

 

Αν είσαι νέα μαμά

Η διατροφή σου δεν ήταν ποτέ πιο σημαντική. Είτε θέλεις να τα βγάλεις πέρα αυτές τις πρώτες ατέλειωτες μέρες (αλλά και νύχτες), να παράγεις περισσότερο γάλα για να θηλάσεις ή ακόμα και να χάσεις μερικά κιλά, η διατροφή σου παίζει ρόλο.

Οι πρώτες εβδομάδες στο σπίτι με το νέο μωρό μπορεί να είναι σωματικά, πνευματικά και συναισθηματικά εξαντλητικές. Και παρόλο που ο πρώτος μήνας μετά τον τοκετό θα ήταν μια εξαιρετική στιγμή για να εστιάσεις στην υγεία και την ευεξία σου, η αυτοφροντίδα πιθανότατα δεν είναι στην κορυφή της λίστας σου. Αλλά δεν χρειάζεται να φύγεις από το σπίτι για να φροντίσεις τον εαυτό σου.

Στην πραγματικότητα, η διατροφή σου τώρα θα βοηθήσει να είσαι και να νιώθεις καλύτερα.

Η περίοδος μετά τον τοκετό είναι μια εποχή που βιώνουμε τεράστιες αλλαγές σε όλα τα επίπεδα. Οι νέες μαμάδες συχνά θεωρούν ότι χρειάζεται να χάσουν ένα συγκεκριμένο βάρος με πιέσεις από την κοινωνία για να ανταποκριθούν σε μη ρεαλιστικά πρότυπα εμφάνισης.

Η εστίαση στην απώλεια βάρους ως λύση για να έχουμε τον «έλεγχο» κατά τη διάρκεια μιας τόσο αγχωτικής περιόδου μπορεί να περιπλέξει περαιτέρω τα πράγματα και έχει αποδειχθεί ότι προκαλεί ανησυχίες σχετικά με την εικόνα του σώματος, αυξημένα προβλήματα ψυχικής υγείας και διατροφικές διαταραχές.

Αντίθετα, η έρευνα έχει διαπιστώσει ότι οι νέες μητέρες που ακολουθούν ένα πιο διαισθητικό τρόπο διατροφής έχουν μείωση του βάρους και θετικές αλλαγές στη συμπεριφορά, την ψυχική υγεία και τον τρόπο ζωής τους.

Θα σε βοηθήσω να επαναπροσδιορίσεις τη μητρότητα χωρίς να εστιάζεις στην απώλεια βάρους βγάζοντας τη δίαιτα από την εξίσωση και να εφαρμόσεις τις διαισθητικές αρχές διατροφής.

 

Αν θηλάζεις ή αντλείς με θήλαστρο

Είτε επιλέξεις να θηλάσεις για δύο μήνες, είτε προσδοκείς να θηλάσεις για δύο χρόνια, είτε χρησιμοποιείς φόρμουλα, είναι μια σημαντική απόφαση που καλείσαι να πάρεις. Αυτό που χρειάζεται αρχικά να ξέρεις είναι ότι ό, τι κι αν αποφασίσεις είναι εντάξει.

Εάν είσαι νέα μητέρα και θηλάζεις, να ξέρεις ότι ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας και η Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής συνιστούν το θηλασμό ως τη μοναδική πηγή διατροφής για το μωρό σας για τους πρώτους έξι μήνες και μπορεί να συνεχιστεί όσο το επιθυμούν τόσο η μητέρα όσο και το μωρό. Ενώ αυτός είναι ένας καταπληκτικός στόχος, για πολλές γυναίκες ο θηλασμός μπορεί να είναι ένας μεγάλος αγώνας.

Αλλά μπορεί να είσαι μια από αυτές τις μαμάδες που για κάποιο λόγο δεν κατάφεραν να θηλάσουν. Στην αρχή μπορεί να υπέθεσες ότι δεν υπάρχει άλλη επιλογή από το βρεφικό γάλα σε σκόνη. Όμως πήρες τη δύσκολη απόφαση της αποκλειστικής άντλησης γιατί θέλεις να δώσεις στο μωρό σου ότι καλύτερο– μιας επιλογής που δεν έχει την υποστήριξη ή την αναγνώριση που της αξίζει.

Κάποιοι ίσως πιστεύουν ότι δεν θα πετύχει. Ισχύει όμως ότι χωρίς την κατάλληλη ενημέρωση και υποστήριξη, μπορείς εύκολα να εγκαταλείψεις την προσπάθεια.Και αυτό είναι εντάξει,αν το αποφασίσεις τελικά. Προς το παρόν αξίζεις σεβασμό στην επιλογή σου και υποστήριξη.

Θα σε βοηθήσω να μάθεις

να οργανώνεις τη μέρα σου με τους θηλασμούς ή τις αντλήσεις και τα γεύματα σου
τι να τρως για να έχεις επάρκεια θρεπτικών συστατικών
πως θα διατηρήσεις ή θα αυξήσεις την παραγωγή σου φυσικά

Μπορώ να μοιραστώ μαζί σου τη δική μου μελέτη σε θέματα θηλασμού από επιστημονικούς φορείς και πιστοποιημένους συμβούλους αλλά και την 20 μηνών εμπειρία μου αποκλειστικής άντλησης.

Θα σε βοηθήσω να υιοθετήσεις ένα ισορροπημένο και ευέλικτο διαιτολόγιο και θα σε υποστηρίξω να συνεχίσεις την επιλογή σου.

 

Αν ξεκινάς την εισαγωγή στερεών στο μωρό σου

Είναι κατανοητό να αισθάνεσαι αβεβαιότητα για το πώς να εισαγάγεις με ασφάλεια τα στερεά στη διατροφή του μωρού σου. Η έναρξη στερεών γίνεται ακόμα πιο περίπλοκη, όταν συμπεριλαμβάνονται ερωτήσεις σχετικά με τις τροφικές αλλεργίες αλλά και με ποιες τροφές να αρχίσεις.

Τι θα λάβεις απο εμένα:

Ένα υπόδειγμα πλάνου διατροφής και μερίδες τροφίμων, ώστε να καταλάβεις:

πως μοιάζει ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο για κάθε μήνα (6ο, 7ο, 8ο-11ο, 10ο-12ο μήνα)
πως βαθμιαία να αυξήσεις τον αριθμό των στερεών γευμάτων που προσφέρεις την ημέρα
πως θα αλλάξει προοδευτικά η αναλογία γάλακτος/ στερεών γευμάτων

Ένα εγχειρίδιο με οδηγίες που περιλαμβάνει:

τον τρόπο εισαγωγής των στερεών τροφίμων
τα σημάδια ετοιμότητας του παιδιού
τον εξοπλισμό που θα χρειαστείς
απλές συνταγές
χρήσιμες συμβουλές
συστάσεις για τροφικές αλλεργίες

 

Αν είσαι μαμά μικρού παιδιού

Εάν αγωνίζεσαι με την υγιεινή διατροφή για το παιδί σου, μην ανησυχείς- σίγουρα ΔΕΝ είσαι η μόνη. 

Τα μικρά παιδιά είναι συνήθως πολυάσχολα και δραστήρια οπότε δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το να τα καθίσεις για φαγητό είναι μια πρόκληση.

Τα παιδιά περνούν φάσεις όπως οι ενήλικες. Επειδή η ανάπτυξη τείνει να επιβραδύνεται λίγο σε αυτήν την ηλικία, μπορεί να πεινούν λιγότερο, οπότε δεν είναι περίεργο ότι τα νήπια τείνουν να γίνονται λίγο επιλεκτικά με το φαγητό τους. Είναι συνηθισμένο σε αυτό το στάδιο, και τα περισσότερα παιδιά θα το ξεπεράσουν μεγαλώνοντας. Ωστόσο, τα επιλεκτικά παιδιά μπορούν να εξελιχθούν σε επιλεκτικούς ενήλικες εάν δεν επεκτείνουν τις επιλογές τους στα τρόφιμα.

Χρειάζεσαι μια στρατηγική για την καθοδήγηση του μικρού σου ώστε να ξεπεράσει αυτό το επιλεκτικό στάδιο στη διατροφή και να πάρει τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται.

Αν δεν θέλεις άλλες μάχες κατά τη διάρκεια του φαγητού, είναι σημαντικό να δώσεις προσοχή και να αντιμετωπίσεις τα ζητήματα με ψυχραιμία.

 

Κλείσε ένα online ραντεβού μαζί μου!

                                  ή

Στείλε μου αυτό που σε απασχολεί και θα σε καλέσω να συζητήσουμε πως μπορώ να σε βοηθήσω.

Γεια, είμαι η Ναταλία!

Είμαι Διαιτολόγος - Διατροφολόγος και στόχος μου είναι να σε παροτρύνω, να σε κινητοποιήσω και να σε εκπαιδεύσω σε μια αλλαγή στάσης ζωής... Δοκίμασε μαζί μου!

Άσε το σχόλιο σου