Γιατί δεν χρειάζεται να βγάλεις τους υδατάνθρακες από τη διατροφή σου
Καλέστε τώρα: 2102615284, 6974720902

Γιατί δεν χρειάζεται να βγάλεις τους υδατάνθρακες από τη διατροφή σου

Αρχική / Blog / Γιατί δεν χρειάζεται να βγάλεις τους υδατάνθρακες από τη διατροφή σου

Πολλοί άνθρωποι προσπαθούν λανθασμένα να αποφύγουν τους υδατάνθρακες όταν «τρώνε υγιεινά».

Πραγματικά είναι κρίμα. 

Όχι μόνο επειδή είναι νόστιμοι αλλά επειδή είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικοί για τη λειτουργία του οργανισμού μας. Είναι απίστευτα κοντόφθαλμη και μη επιστημονική αυτή η δαιμονοποίηση των υδατανθράκων τις τελευταίες δεκαετίες.

Το σώμα μας λειτουργεί κυρίως με υδατάνθρακες.

Επιστημονικές μελέτες επιβεβαιώνουν συνεχώς ότι η ισορροπία και η ποικιλία είναι τα κλειδιά στην υγιεινή διατροφή.

Δεν υπάρχει λόγος να περιορίζονται ή να αποκλείονται ολόκληρες ομάδες τροφίμων ή / και μακροθρεπτικών συστατικών.

Τα αμυλώδη τρόφιμα μας δίνουν άμεσο αίσθημα ικανοποίησης και πληρότητας. Σκεφτείτε πώς αισθάνεστε αν φάτε λίγο ψωμί όταν πεινάτε - αισθάνεστε αμέσως καλύτερα αν φάτε κάτι αμυλούχο.

Τα υπόλοιπα μακροθρεπτικά συστατικά (πρωτεΐνες και λίπη) δεν μας δίνουν τόσο μεγάλη ικανοποίηση αλλά βοηθούν στη διατήρηση της πληρότητας μέχρι το επόμενο γεύμα.

Θέλω πραγματικά να βοηθήσω να ξεπεράσετε αυτόν τον φόβο του αμύλου όσοι τον έχετε και να αναγνωρίσετε ότι όλοι οι αμυλούχοι υδατάνθρακες: ψωμί, ζυμαρικά, πίτες, τορτίγιες, ρύζι, πατάτες κ.λπ. εξυπηρετούν πολύ παρόμοιους σκοπούς στο σώμα.

Για παράδειγμα οι διατροφικές διαφορές μεταξύ ψωμιού και ρυζιού είναι πολύ μικρές για να δικαιολογούν την αποφυγή κατανάλωσης ψωμιού στα γεύματα καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας (εκτός αν φυσικά έχετε κοιλιοκάκη - στην περίπτωση αυτή η διαφορά έχει σημασία) .

Μπορείτε να τρώτε ψωμί με το πρωινό, το μεσημεριανό και το βραδινό αν σας αρέσει!

Το σώμα μας χρειάζεται υδατάνθρακες για να λειτουργήσει.

Ιδανικά χρειάζεται να καταναλώνετε υδατάνθρακες με κάθε γεύμα και σνακ.

Δεν έχει σημασία από πού θα πάρετε τους αμυλούχους υδατάνθρακες. Για λόγους ευχαρίστησης / ικανοποίησης, μπορείτε να επιλέξετε μια ποικιλία τροφίμων. Μπορεί να βαρεθείτε να τρώτε τα ίδια και τα ίδια, και να θέλετε να αλλάζετε πηγές αμύλου στο γεύμα. Αλλά αυτό δεν είναι και απαραίτητο.

Όταν τρώτε ένα γεύμα που δεν έχει άμυλο, πιθανότατα θα παρατηρήσετε ότι αρχίζετε να αναζητάτε ή να τσιμπολογάτε αλμυρά σνακς, ψωμί, σοκολάτα ή κάτι παρόμοιο.

Αυτή είναι μια αναμενόμενη απάντηση του οργανισμού. Δεν σημαίνει ότι δεν έχετε αρκετή πειθαρχία ή ότι τρώτε συναισθηματικά.

Η κατανάλωση αμυλούχων υδατανθράκων στα γεύματα και σνακ μαζί με πηγές πρωτεϊνών, λιπαρών και μη αμυλούχων υδατανθράκων (όπως τα φρούτα και τα λαχανικά) θα σας δώσει την υψηλότερη αίσθηση πληρότητας και ικανοποίησης στα γεύματα.

Η απομάκρυνση από τη νοοτροπία της αποφυγής υδατανθράκων στο όνομα της υγιεινής διατροφής  είναι ένα μεγάλο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση για μια θετική σχέση με το φαγητό.

 Ήρθε η ώρα να μάθεις ένα νέο τρόπο σκέψης για τα τρόφιμα.

Επικοινώνησε μαζί μου εδώ αν θέλεις να σταματήσεις να αισθάνεσαι ενοχικά για το φαγητό αλλά και να μάθεις να τρως όσο πραγματικά χρειάζεσαι.

Γεια, είμαι η Ναταλία!

Είμαι Διαιτολόγος - Διατροφολόγος και στόχος μου είναι να σε παροτρύνω, να σε κινητοποιήσω και να σε εκπαιδεύσω σε μια αλλαγή στάσης ζωής... Δοκίμασε μαζί μου!